Reklama produktów i usług za granicą - od czego zacząć? - Export Magazyn - Wszystko o eksporcie - www.exportmagazyn.pl

Reklama produktów i usług za granicą - od czego zacząć?

Autor: Maciej Popiołek 17.04.2018
źródło: pexels.com
Polska, jako dynamicznie rozwijająca się gospodarka, oferuje przedsiębiorcom stosunkowo chłonny rynek produktów i usług. Jeśli jednak planujemy wyjście z naszymi usługami lub produktami za granicę, musimy przede wszystkim zainwestować w reklamę.

Nie musi to jednak z automatu oznaczać zatrudniania osób dysponujących znajomością odpowiednich języków obcych, czy uwarunkowań reklamowych danego kraju. Najszersze narzędzia reklamowe, mają bowiem globalny zasięg i są uniwersalne dla większości krajów świata. Jednym z tego typu narzędzi jest system reklamowy Google AdWords. Za jego pośrednictwem możemy stworzyć kompletne kampanie eksportowe dla naszych produktów i usług - zarówno w wyszukiwarce Google, jak i za pośrednictwem reklam graficznych wyświetlanych w popularnych serwisach zagranicznych.

Kampania eksportowa Google AdWords.

Po pierwsze, bez znaczenia jest fakt, w jakim miejscu na świecie uruchamiasz swoją kampanię reklamową. Możesz zatem zrobić to samodzielnie w Polsce, za pośrednictwem agencji w Polsce zajmującej się reklamą AdWords, jak również skorzystać z usług agencji zagranicznych (co niekoniecznie jest opłacalne ponieważ stawki za prowadzenie kampanii na zachodzie Europy mogą być odpowiednio wyższe).

Po drugie, bardzo ważne jest skrupulatne przygotowanie reklam. Teksty reklam muszą być wolne od błędów - zachowując poprawną stylistkę i ortografię. W innym przypadku nasza reklama może nie przejść przez systemy weryfikujące treści reklamowe Google. Wyjątek stanowi reklama, która jest skierowana do grupy posługującej się językiem polskim, ale zamieszkująca inny kraj - np. Wielką Brytanię. Określając taką grupę docelową, możemy abstrahować od lokalnych uwarunkowań językowych na rzecz preferencji danej grupy.

Po trzecie warto pamiętać, że o ile w Polsce wyszukiwarka Google jest zdecydowanie dominującą, tak za granicą niekoniecznie musi tak być. Warto udać się w temacie do agencji AdWords oferującej kampanie na cały świat - podpowiedzą gdzie warto wykorzystać takie wyszukiwarki jak Bing, Yandex czy Yahoo.

Te i inne - równie ważne informacje - znajdziecie we wpisie opisującym podstawy kampanii eksportowej Google AdWords. Skorzystajcie z niego i rozważcie temat. Google AdWords to bardzo elastyczne narzędzie reklamowe, które oferuje świetną analitykę i możliwości optymalizowania. Mało jest tego typu kanałów reklamowych, w których od początku do końca wiemy, ile kosztowało nas pozyskanie jednego klienta.
Źródło: Verseo.pl

Udostępnij:
Tweet LinkedIn
Nie przegap ważnych Wiadomości!

Zapisz się na nasz newsletter:

Warto być na bieżąco!
Reklama
Reklama




Reklama